ecdp.blogg.se

Mitt liv, mina regler

50 frågor om Mina bästa vänner!

Kategori: Elise

L = Lina A = Anastasija
 
 
1. Vad heter hon? Lina Frida Lundmark. Anastasija Ljubisavljevic
2. Hur gammal är hon? L = 16 år A = 16 år
3. När träffades ni sist? Båda två i fredags
4. Vad har hon för hårfärg? L har svart men naturligt blond och A har orange men naturligt brunt
5. Brukar hon färga håret? Både L och A gör det
6. Vilka färger har hon haft? L har haft blond, brunt, svart och rosa. A har haft ombre, dip dye i olika färger, silver och orange
7.Vad har hon för parfym? L har VS A har JB
8. Vad brukar hon använda för smink? L har foundation och puder, mascara och ögonbrynspenna A har samma
9. Vad är erat första minne? L när vi åt av lenas plommon haha och A var på taket med massa andra högdalstuggare 
10. Har ni många minnen ihop? Ja!
11. Vart bor hon? L bor i tyresö och A högdalen
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  Nej men i sommar kommer jag säkert åka till serbien med dom
13. Är du avundsjuk på henne? L hennes meloner! A hennes kindben
14. Har hon några syskon? L har en lillebror och A har två storasystrar
15. När träffades ni? L i slutet av fyran alltså 2008 och A 2010
16. Hur träffades ni? L Jag börjar i hennes klass, A via berivan tillsammans med L
17. Vad går hon i för sporter? Dom har ingen sport
18. Vad kan hon göra på helgerna? L för tillfället vara med mig och A på fredagar och på lördagar med Felix och söndagar detsamma. A vara med mig och L på fredagar och lördagar med mig och söndagar med mig
19. Göra efter skolan? L, vara hemma eller med felix. A vara med mig, på gården, hos hennes syrra eller vara hemma
20. Har ni kramats? ja båda
21. Har ni pussats? ja båda
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? det klart till båda
23. Har Hon fräknar? L får på sommaren lite men inte A
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja haha på båda
25. Har ni bråkat någon gång? gud ja haha 
26. Har ni sovit i samma säng? aaaaa 
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ja 
28. Har du sett henne gråta? Ja
29. Vad gjorde du då? tog hand om båda
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Ja
31. Har hon sett dig gråta? aa
32. Vad ska ni göra i sommar? kankse utomlands, partaja, vene massa saker!
33. Har hon svikit dig någon gång? vi har väl alla tre svikit varandra någon gång
34. Har ni pratat i telefon någon gång? aaaaa
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? vill inte ens tänka tanken. dom är mitt allt
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Såklart, det hoppas jag iallafall
37. Älskar du henne? såklart jag älskar dom
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Båda två är bäst så dom ska inte förändras alls
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Inte ge, men bjuda på mat och fika och kanske dyrare presenter :) 
41. Hur ser hennes klädstil ut? dom byter klädstilar hela tiden så svårt att säga
42. Vad är hennes favorit mat? L gillar köttbullar och makaroner, A gillar qourn
43. Hur ofta träffas ni varje vecka? minst en gång per vecka.
46. Vad heter hennes föräldrar? L Johan och Jessica. A Dragan och Mirjana typ
47. Går ni på samma skola? Nej :/
48. Känner du dig hemma hos henne? Är inte hos L så ofta alls längre.. A känner jag mig väldigt hemma
49. Har ni någon ”gemensam låt”? alltför många, rom o kush och knäpper mina fingrar är dom nyaste haha 
50. Vad är det bästa med henne? Båda två säger vad dom tycker och tänker och dom är dom. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: