ecdp.blogg.se

Mitt liv, mina regler

baxad av Anapanalingonsill höh

Kategori: Elise

Would you have sex with the last person you text messaged? Jag ville nog det för en - två veckor sen men haha nej just nu näääääää fuck den personen haha

Did you hang out with the person you like recently? Nej, va ett jävla tag sen

What happened tonight? Hade värsta mys kvällen, satt i badet i en timme och kollade på Upp med massa ljus och sen massa "behandlingar" och masker, as skönt!

Is confidence cute? Älskar när människor är självsäkra men dock inte för självsäkra, blir plötsligt avtändande om man är för självsäker liksom 

What is the last beverage you had? Oboy

Are you going out with the last person you kissed? Nej det tror jag inte haha

What would you say if the person you love/like kissed another girl/boy? Blivit ganska arg tror jag. I mitt förra förhållande var jag jävligt irriterad på min pojkvän och svartsjuk på allt han gjorde så gjorde slut liksom de funkade inte. Men tror jag är lite "snällare" idag liksom, men klart jag hade blivit arg och tänkt att jag inte räcker till liksom.

Do you really, truly miss someone right now? Jag saknar många människor men inte så riktigt att jag dör av saknaden.

Does the person you have feelings for right now, know you do? Ja, jag berättade det i helgen.

Do you know where the last person you kissed is? Hemma? Nej har ingen aning.

Do you believe in love at first sight? Alltså man blir ju kär i ett utseende i så fall, inte i självaste personen.

Why did you kiss the last person you kissed? Det var en lek, så det var därför

If you could, would you take back your last kiss? Nej, det var bara roligt haha

Ever take dance lessons? Ja balett när jag var väldigt liten haha

Who would you like to see in concert? Lady Gaga och William Fitzsimmons, kan nästan alla deras låtar och dom är två helt olika människor som inspirerar mig på ett mycket bra sätt. Både Lady gagas låtar och Williams låtar är såna där riktigt feel good låtar på olika sätt höh 

Opinions on sex before marriage? Om man vill får man väl göra vad man känner för!

Do you want to get married? Just nu kan jag ju säga NEJ helt klart haha, men självklart vet man aldrig men tycker inte att man behöver symbolisera sin kärlek eller vara bunden med någon. Det är väl en fin tradition och så men tror inte att det egentligen är något för mig. Om jag verkligen skulle vilja spendera hela mitt liv med någon kunde man hitta på något bara vi två så vi vet det eller jag vet inte nu går jag utför ämnet..

 

Jag och Bödde från Böda 2013
 
Det var verkligen roligt där i år och jag saknar det, vi får se om jag får åka dit nästa år igen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: