ecdp.blogg.se

Mitt liv, mina regler

lite om 2013

Kategori: Elise

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jag det har jag gjort, massa saker faktiskt höhö
2. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 
Anastasijast födelsedag, min födelsedag, sofias födelsedag - massa födelsedagar helt enkelt och 23 dec :o
3. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Kanske alla nya människor jag träffat 
4. Vilket var ditt största misstag?

Har gjort så mycket skit det här året men det e typ att jag inte tänker innan jag aggerar och det är något jag måste ändra på verkligen. Jag måste tänka några sek och sen välja vad jag ska göra.

5. Vad spenderade du mest pengar på?
Cigg, alkohol mat
6. Vad gjorde dig riktigt glad?
Många har gjort mig glad men jag är bara glad för stunden men jag kommer inte på något speciellt..
7. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?
Avicii, Niello legenden, Miley Cyrus we can't stop, 
8. Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?
Svårt att säga.. Kan väl säga att när jag varit glad har jag varit riktigt glad och när jag varit ledsen har jag varit riktigt ledsen. Så jag vet inte det är svårt.. 
9. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Tid med pappa, mig själv, mamma kanske.. Känns som om jag verkligen skitit i dom i år..
10. Blev du kär?
Ja, och jag känner att jag alltid kommer vara kär i honom också.. Något som aldrig kommer läka egentligen.. 
11. Vad gjorde du på din födelsedag?
Var på en fest med Anastasija och Nathalie - AS KUL! :D
12. Vilka var de bästa människorna som du träffade?

Svååårt, Men en person jag verkligen kommit nära är Alice och är as glad att vi träffades hon är en helt underbar person, alltid glad och sprider glädje! Älskar glada människor haha

13. Vad fick dig att må bra?


Musik, Alkohol, vänner <3

14. Vilken kändis var du mest sugen på?
William Fitzsimmons, för hans röst kan jag göra vad som helst!
15. Vem saknade du?
Massaa
16. Vilken var din bästa månad?
Juni
17. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Ingen aning. Jag försöka att alltid tänka mig för, inte vara lika spontan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: